Service en garantie

Bestellen

Bestel de gewenste artikelen door het betreffende artikel te selecteren. Klik vervolgens op “Kopen”. Het artikel wordt dan in uw winkelmandje geplaatst, zoals u ook rechtsboven op de website kunt zien. U kunt nu doorgaan met bestellen.

Betalen

U kunt bij in onze webshop veilig en online betalen middels gebruikmaking van iDEAL, Creditcard, Shoppay of GPay. Uw transactie wordt via een beveiligde verbinding afgehandeld.

Afhalen

Bij Fornailsbymelody  heeft u ook de mogelijkheid om uw bestelling in onze salon in Hekelingen af te halen op afspraak. Na verwerking van uw bestelling ontvangt u een bevestigingsmail met factuur waarna u voor het afhalen een afspraak kan maken via email fornailsbymelody@hotmail.com of telefonisch/whatsapp onder nummer 0031 640707721, dan zorgen wij dat de bestelling klaar staat voor u. Onze salon is gevestigd aan de Kluivertweg 4, 3209AP in Hekelingen.

Bezorgen

Bestellingen die op werkdagen (maandag t/m vrijdag) voor 15:00 uur bij ons binnen komen worden op de zelfde werkdag verwerkt en overhandigd aan de vervoerder. Normaliter wordt binnen 3 werkdagen uw bestelling bezorgd door PostNL. (bezorging binnen Nederland)

Ben je niet thuis tijdens het moment van bezorging, dan wordt je pakket afgegeven bij de buren. Of bij een PostNL punt in de buurt. Je ontvangt dan een kaartje in je brievenbus met een ‘niet-thuiscode’. Met deze code kun je op track & trace zien waar je je pakket kunt ophalen. Het is goed om te weten dat het pakket een week wordt bewaard op een PostNL punt. Daarna wordt het weer teruggestuurd naar Fornailsbymelody .

Het kan voorkomen dat je pakket bezorgd wordt zonder aan te bellen. Dit komt voor in de volgende situaties:

  • de zending past door de brievenbus
  • de zending is niet aangetekend en bevat geen aanvullende dienst zoals de verzekerservice 

Klachten

Als u een klacht heeft over een besteld artikel of onze service, dan horen wij dat natuurlijk graag van u. U kunt uw klacht doorgeven door ons te bellen of te emailen. Zodra wij uw klacht ontvangen hebben, streven wij ernaar om uw klacht binnen 2 werkdagen in behandeling te nemen.

Retourneren

Is het artikel dat u ontvangen heeft niet goed of voldoet het niet aan uw verwachting?. Geen probleem! Bij ons kunt u binnen 14 dagen na ontvangst van de levering, uw bestelling retourneren. De enige voorwaarde is, dat het artikel ongebruikt en onbeschadigd is en voorzien is van de originele etiketten en in de originele verpakking.

Het retour zenden van artikelen is voor uw eigen rekening. Hebben wij u een defect artikel toegestuurd, dan betalen wij de retourkosten.

Om artikelen te retourneren dient u bij ons een retourformulier aan te vragen en dat ingevuld samen met het artikel/de artikelen te retourneren. Het aankoopbedrag zal dan op uw rekening worden teruggestort op het moment dat we de artikelen in goede staat ontvangen hebben.

Ruilen

Een andere optie is om het artikel dat u wilt retourneren te ruilen. Hiervoor dient u op het retourformulier duidelijk te vermelden tegen welke artikel u het retourartikel geruild wilt hebben. We kunnen het nieuwe artikel dan echter pas naar u opsturen op het moment dat we de retourzending in goede staat hebben ontvangen. Bij deze manier van ruilen duurt het dus iets langer voordat u het juiste artikel in huis hebt

Retouradres

Wanneer u een artikel retour wenst te sturen dan willen wij u vragen het bij ons opgevraagde retourformulier af te drukken en volledig in te vullen. Vervolgens kunt u het pakketje met de artikelen inclusief het retourformulier verzenden naar Fornailsbymelody, Kluivertweg 4, 3209AP Hekelingen.

Retourformulier

Het retourformulier kunt u bij ons aanvragen door gebruik te maken van ons contactformulier onder "Contact" bovenaan onze website of stuur ons een email: fornailsbymelody@hotmail.com